Asystent/ka Handlowca
Wykorzystaj swoje super moce i dołącz do #teamAtres
Atres® potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy bohatera/bohaterki, na którego nie zasługujemy, a bardzo potrzebujemy (tak, to z Batmana)!
Potrzebujemy właśnie Ciebie jeśli:
- Nie boisz się zadzwonić i szybko załatwić sprawę (nieważne czy z klientem czy z pizzerią)
- Segregatory na półce masz poukładane kolorami, alfabetycznie i tematycznie
- Nie boisz się Excela i chcesz zgłębić sztuki walki w Asanie
- Relaksujesz się rozmawiając po niemiecku
- Jak obiecujesz, że zrobisz robotę, to ją zrobisz, lub poprosisz o pomoc
- Szukasz miejsca, gdzie chcesz zostać na dłużej (!)
Co Cię czeka, jeśli zaczniesz jako Asystent/ka Handlowca?
- Zadzwonisz do klienta w Niemczech i doprecyzujesz wymagania, porozmawiasz o zamówieniu, a czasem nawet o przepisie na tiramisu
- Zorganizujesz wyjście z klientami
- Pojedziesz na targi zagraniczne
- Przypilnujesz kalendarza i w razie potrzeby pospieszysz spóźnialskich
- Zrobisz dobry research przed rozmową i przejrzysz materiały handlowe
- Każdy dzień to nowe wyzwanie! Jednego dnia budujesz maszyny, a drugiego sadzisz marchew.

Jeśli jesteś promyczkiem, który rozświetli przestrzeń naszego biura – wyślij nam CV! (ALE najpierw przeczytaj ogłoszenie do końca!)
Tacy jesteśmy
Czego możesz się spodziewać?
- Na prawie wszystkie sytuacje mamy instrukcję, więc odnajdziesz się z łatwością! Wyszkolimy cię w jeden księżyc i zanim się obejrzysz, będziesz w pełni samodzielny/a.
- Nie interesuje nas, czy na plakietce widnieje Assistant Regional Manager czy Assistant to the Regional Manager. Ważniejsze są dla nas umiejętności, dlatego mamy płaską strukturę.
- Wszyscy popełniamy błędy, ale z każdego wyciągamy wnioski.
- Lubimy tę robotę i liczymy, że też Ci się tu spodoba
- Wspieramy się, gramy do jednej bramki
- Posiadasz status studenta
- Jesteś przynajmniej na III-roku studiów
- Jesteś dyspozycyjny/a przynajmniej 5 godzin w tygodniu
- Znasz język niemiecki na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Biegle władasz językiem polskim

Dlaczego my, a nie ktoś inny?
Jeśli słyszałeś/aś kiedyś o jednej rzeczy, dla której warto żyć, to teraz sprawdź, dlaczego warto z nami zostać.
- Po pierwsze, primo: Zaczniesz od umowy zlecenia, jednak po studiach oferujemy Ci umowę o pracę.
- Po drugie, primo: Pracujemy dla dużych marek, ale jesteśmy małą firmą, w której możesz się wykazać. Doceniamy aktywną postawę.
- Po trzecie, primo: Angażujemy się społecznie. Szlachetne Paczki, Wielkie Orkiestry, pomoc osobom w potrzebie, sadzenie drzew, ale też wzajemne wsparcie. Jesteśmy otwarci na każdą inicjatywę.
- Po czwarte, primo: Uczymy się. Wewnętrznie i zewnętrznie. Czasem pojedziemy razem na konferencję, a czasem pójdziemy na obiad, gdzie Patryk (spokojnie, poznacie się) opowie o tym co robi i jak może Ci to pomóc w dalszej pracy.
- Po piąte, primo, ULTIMO: Nie boimy się nowości i zmian. Jeśli masz pomysł – podrzuć go, a zobaczymy, co możemy z nim zrobić!
Poznaj historię Błażeja!
Jestem w Atres® praktycznie od początku istnienia firmy. Jako handlowiec, nie tylko dbam o relacje z klientami, ale także mam wpływ na to, jak nasze produkty są postrzegane na rynku. Każde spotkanie, każda analiza rynku i feedback od klientów to krok w stronę doskonalenia naszych produktów i usług.
Co więcej, w firmie panuje kultura, która wspiera innowacyjność i otwartość na zmiany, a to daje ogromną satysfakcję. Od zawsze byłem zachęcany do rozwoju – organizowane są szkolenia, które pozwalają mi poszerzać moje kompetencje. Pamiętam szczególnie szkolenie z zarządzania czasem – okazało się ono nieocenione w pracy, gdzie efektywność jest kluczowa!
Atres® to firma, która pozwala na rozwój zawodowy i osobisty. Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać i brać na siebie coraz większą odpowiedzialność – to ta firma jest idealnym wyborem!